lördag 5 april 2014

FÄRGVAL - DUSTY PINK/CHAMPAGNE












Hela denna vecka har jag haft all fokus på färgval till mitt hem och det är inte en helt lätt utmaning kan jag säga. Förut har jag bara köpt saker som jag tycker om utan att tänka på helheten vilket har gjort mig något frustrerad när allt inte går ihop, därför försöker jag nu bestämma mig för vilka färger jag verkligen ska ha här hemma och utgå från det. Just nu har jag snöat in helt på färgen dusty pink/champagne , jag älskar den och vill ha den överallt men givetvis finns den inte riktigt att hitta i exakt den nyansen jag vill ha - så himla typiskt. Jag måste dessutom klargöra att jag inte är ute efter en gammeldags rosa eller puderrosa, det är specifikt en blandning mellan dusty pink och champagne, dessutom gärna i ett lite glansigt tyg eller i ett velourmaterial som hos möblerna ovan. Jag känner mig just nu väldigt uppgiven och vill i princip emigrera till ett land som har ett bättre utbud där jag inte tvingas specialbeställa för att få det jag vill ha. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar