tisdag 3 juli 2012

Fatet x 2.







Dessa fat är nu till salu för 300 kronor stycket, ett bra premiärpris tycker jag. De är ca 47 cm i diameter, gjorda i vitcement blandat med uppblåst havssand från Västra hamnen här i Malmö, vilket jag tycker är en jättekul detalj. Faten är helt och hållet handgjorda och är nummer 6 och 7 som jag producerar, och fler är på väg i olika varianter. De andas den pittoreska andan och därför är det ena inte det andra likt.

Maila mig på fridanerme@hotmail.com om du är sugen på ett av dessa faten! I priset inkluderas hemleverans inom Malmö, för er som bor utanför är ni hjärtligt välkomna för avhämtning :) Först till kvarn helt enkelt.

Som sagt är fler fat på väg och allt eftersom lägger jag upp dem här på bloggen för er som är intresserade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar