tisdag 19 februari 2013



































Hej allihopa, nu är jag tillbaka från min underbara resa till London. Jag blev helt tagen av denna stad, fullkomligt blixtförälskad, jag vill bara flytta dit!
Jag åkte dit med skolan och vi gjorde en massa studiebesök på olika ställen. Ett av ställena där var The Zetter, ett hotell och restaurang. Hotellet hade två olika byggnader med två helt olika stilar, byggnad nummer två som vi besökte, The Zetter Townhouse, var fullkomligt helt min smak av hotell som jag skulle vilja bo på, helt otroligt. Hela stället var inrett med antika möbler från London, love it! Dessutom fick vår grupp som besökte detta hotell träffa självaste top managern som var så sjukt inspirerande, alla tjejer dog när han sa att han hade fru och barn haha. Dit skulle jag i alla fall gärna vilja åka och bo någon dag. På en av bilderna kan ni se en uppstoppad katt, fanns en rolig historia bakom den där någon hade stulit den och skickat bilder på den i olika miljöer. Men tjuvarna hade fått dåligt samvete och gett tillbaka den. Fanns förutom katten även en uppstoppad känguru, väldigt speciellt hotell som sagt.
Hade inte haft något emot att själv få driva ett sådant hotell, där jag hade kunnat inreda allt själv i gamla möbler, vilken dröm!


Fler bilder på resan kommer upp snart, kolla annars min instagram: fridiani, för lite tjuvkik på lite bilder :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar