måndag 21 oktober 2013

MARBLE, BLUE AND JADE GREEN - THINGS FROM MY (OUR) APARTMENT



photo: Iphone 5



Äntligen och har jag fått till det lite här hemma och äntligen har jag fått till lite bilder som jag lovat att lägga ut. Överst ser ni mitt DIY-projekt à la marmorbord, en marmorskiva från blocket och ett hemmabyggt underrede i trä, ja jag är mycket nöjd. Dessutom kan ni skymta min tavla "it´s hard to be a saint in the city" som är namnet på en av mina favoritlåtar av Brunce Springsteen.
Mittenbilden är yttreligare ett DIY-projekt, en ljusblå sänggavel som varit med innan på bloggen. Sist men definitivt inte minst mitt kära linneskåp som efter allt slit äntligen är jadegrönt!
Får dock jobba lite med "styleingen" på skåpet, det är nämligen inte alla färger som går ihop med jadegrönt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar