torsdag 7 november 2013

AT THE OFFICE










Lite kontorsinspiration tyckte jag var passande då jag har suttit nedgrävd i allt mitt skolarbete den senaste tiden, men nu är jag tillbaka. Det härliga kontoret ovan tillhör Lauren Domingos, jag tycker det är kul att få se ett personligt kontor där man inte sparar på krutet utan vågar ta ut svängarna ordentligt, woho! Vi borde inspireras lite mer av USA plottriga men ack så färgglada inredningsstil, vi här i norden behöver lite färg tycker jag, vi måste våga!

Vi kan åtminstone mötas på mitten, för mycket USA-plotter känns lite väl mycket "hej-jag-är-hos-farmor" och för mycket avskalad svensk inredning känns lite väl mycket "hej-jag-behöver-inte-mitt-färgseende-mer". Så om vi möts på mitten kanske det bli alldeles lagom, precis så som vi tycker om det här i Sverige :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar