onsdag 26 februari 2014

LOOP STAND FOR THE WIN?








Hur mycket jag än försöker få till den där lyxiga 60/70-tals känslan här hemma så faller jag hela tiden tillbaka till den skandinaviska stilen. Så länge det i princip inte finns några återförsäljare med annat än möbler i skandinavisk stil är det i och för sig näst in till omöjligt att hitta de möbler jag egentligen är ute efter. Inget fel på det skandinaviska, jag gillar det men den det hade varit kul att få blanda upp det med något annat. Hur som helst har jag börjat fundera på ett nytt bord, ellipsborden är tjusiga men jag vill inte har stålben så nu har jag blivit lite betuttad i Hay´s Loops Stand-bord. Gillar verkligen den matta ytan med enkla träben, det är inte helt fel med ett superenkelt bord som man kan ha vilka stolar som helst till...kanske kan jag blanda upp med det hela med några icke-skandinav-inspirerade stolar om jag har tur :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar