onsdag 26 mars 2014

STYLING Á LA MARIE OLSSON NYLANDER













Styling; Marie Olsson Nylander




De här bilderna är ju inget nytt men det betyder inte att man inte kan inspireras av Maries helt underbara stil. För mig är hon ett geni på inredning, hon har ett sjukt intressant sätt att blanda olika material, stilar och färger - vilket jag älskar. Det är liksom inte den typiska skandinaviska stilen, som syns allt för ofta i svenska inredningssammanhang, den är lite mer loppis, lite mer bohem, lite mer känsla och lite mer Marie helt enkelt. Jag tar med mig de här bilderna som inspiration i hopp om att få till den där magin som hon lyckas med så genialiskt bra.





1 kommentar:

  1. Å! Håller med!
    Googlat länge och letat efter om hon har någon blogg med inredningsbilder etc men har hittills inte hittat nått.
    Denna inredningsstil har jag totalt förälskat mig i.
    Är trött på det gamla vanliga som 80% av Sveriges befolkning har.
    Kul att hitta en till som är lika in-nördad i hennes stil ;-)

    SvaraRadera