torsdag 12 juni 2014

WHAT A ROOM RUMRUM!







pic: rumrum



Jag tycker offentliga miljöer är minst lika viktiga som privata miljöer. Rumrum är ett inredningsföretag som just sysslar med offentlig inredning och nu har de verkligen gjort det igen! Jag har bloggat om deras privata kontor i Malmö och det är verkligen ett kontor man vill jobba i, här på bilderna ovanför har de inrett Hiabs kontor och jag tycker det är helt fenomenalt. Att Hiabs kontor ligger i en riktigt tjusig lokal gör arbetet så klart mycket lättare men tänk er själv skillnaden mellan ett vanligt kontor där man jobbar med klassisk kontorsinredning och ett kontor som faktiskt är inrett med känsla. Jag tror att det gör stor skillnad, för mig gör det det i alla fall. Jag fullkomligt kräker på kontor med hemska gardiner, några torra kaktusar, klassiskt blåa kontorsstolar och hisskrivbord samt övrig inredning i gult träslag. All heder till de företag som verkligen investerar i sin kontorsinredning och förstår vikten av att trivas på arbetet rent visuellt, det påverkar oss mer än vad vi tror, det är jag övertygad om!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar