fredag 5 september 2014

STYLE BY NUEVO ESTILO













Jag älskar hem med riktig karaktär där man vågar ta ut svängarna på ett personligt sätt. Hos Nuevo Estilo finns en spännande balans mellan gammalt och nytt, det är så bra blandat att det smälter samman, det blir liksom inte så extremt tydligt vad som är antikt och vad som är mer modern. Lägenheten hjälper så klart till att kamouflera de olika årtionden som möblerna kommer från, helt enkelt genialiskt. Jag kan tycka att det många gånger är hemmets utseende, alltså om det exempelvis är nybyggt eller gammalt, som styr mycket över själva intrycket. Som hemma hos mig, i ett nybyggt lägenhetshus, det blir svårt att få till den där charmen när allt är så nytt, rakt och sterilt. Om jag skulle trycka in möblerna från Nuevo Estilo skulle det ge en helt annan upplevelse än i just den lägenheten ovan. Hur som helst så älskar jag stylingen med bordet, stolarna och glaskulorna, så himla kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar