onsdag 17 april 2013

KITCHEN AID











Pic: pinterest.com - Jill Croka


Jag har så många saker som jag bara vill ska hända så här snabbt: BANG, BOOM! Men den som väntar på något gott.. Idag har min dag bestått av bara städning, förutom lite träning. Har haft ett litet för stort uppehåll från crossfiten så nu är det träningsvärk delux, men fan vad fint det är!
Ja och i morgon fyller jag ytterligare ett år, det är faktiskt inte lika kul att fylla år längre. Det var kul ända upp till 24, resten känns mest onödigt. Men det kan ju faktiskt vara så att det finns någon liten present att se fram emot :)


Ps. Ja jag är ett nattmonster som bara uppdaterar mitt i nätterna. Lite så blir det när man skriver c-uppsats, man får bestämma själv när lektionerna börjar och slutar :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar