torsdag 4 april 2013

LITE HOUSE DOCTOR PÅ DET!







pic: housedoctor




Det kliar i mina fingrar, jag vill go crazy och bara inreda hela tiden!? 
Var faktiskt och besökte inredautreda i helgen, det var allt en mysig liten butik och jag ville plocka med mig hem en supersnygg trasmatta i läder, en hårig kudde, "yes"-lampan och några enkla glaslyktor från housedoctor..och en jättefin kruka. dock är min ekonomi en students ekonomi så det blir att drömma sig bort vilket jag gör alldeles för ofta :)

förra veckan ville jag bli grafisk designer, fast efter idag vill jag bli inredare. Det är väldigt frustrerande att inte riktigt kunna bestämma sig och veta exakt, kan man inte bara bli allt?







3 kommentarer:

  1. Vinn en årsförbrukning av Pro-Expert :D http://adaras.se/2013/april/vinn-en-arsforbrukning-av-oral-b-pro-expert-2.html#comment
    :)

    SvaraRadera
  2. House doktor är helt underbar! Absoluta favorit. Samt Ferm living:)

    /Frida

    Www.mystyle.blo.gg

    SvaraRadera