söndag 28 april 2013

ROTTING FÖR HELA SLANTEN





house doctor

house doctor

Josef Frank

Vide Form




Helgen har varit underbar och då menar jag inte vädret utan staden Göteborg, finns det något mysigare?! Super mysigt sällskap, mycket snack, en och annan drink och en hel del skratt, lovely!
Dessutom fick jag födelsedagspresent från Artilleriet, lyxigt värre. Men vilken inspiration den butiken är, jag vill ändra upp och ner på mitt hem, helst flytta till Medelhavet för maximal effekt och njutning men så fungerar inte verkligheten. Däremot har jag gett upp hoppet om Arne Norells Sirocco för att så länge sukta efter dessa rottingfåtöljer. Jag har haft lite dåliga 80/90-talsvibbar men efter besöket på Artilleriet så ser jag skönheten i dem. Speciellt med några kuddar och en pläd till, så tjusigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar