söndag 1 december 2013

PÅ MIN INREDNINGSÖNSKELISTA






Mirror box - Zara Home // Plate -  Jonathan Adler // Print "Paris" & "Obsession" - Sealoe // Zebramatta - Trendia // Ekologisk fårskinnsfäll - Butik på stan (Malmö)


Jaha då var det 1:a advent, jag har officiellt ingen julkänsla men ska ner på stan ("as we speak") och se till att få kulkänslan på plats. Det här är antagligen min första julskyltning/1:a advent sedan evigheters evigheter, har alltid missat den av någon anledning. Men önska sig julklappar kan man ju göra även om julkänslan inte kommit än :)

Här är lite av vad jag önskar mig i julklapp, alla mest önskar jag mig 2 isländska fårskinnsfällar till fåtöljerna här hemma. Hittade en butik nere i stan här i Malmö som ligger på Lilla torg, det bästa av allt är att fällarna är ekologiskt framställda och djuren får må bra, då känner jag att det är ok med skinn och fällar. Om djuren ändå ska dö för att bli mat på bordet kan vi lika bra ta till vara på så mycket som möjligt så inget går till spillo. Dessutom har vi en förbaskat kall lägenhet så här kommer de definitivt till användning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar