söndag 8 december 2013

SALETTI VS IKEA






Gårdagens Köpenhamn var verkligen mysig, Köpenhamn kan det där med julpynt till skillnad från Malmö. Jag vet att jag kanske låter lite bitter, men med all rätt om ni frågar mig, Malmö inger inte samma mysfaktor helt enkelt.

Tyvärr blev det aldrig något besök hos Sacre Coeur, det visade sig att det var en bit att gå men istället var vi i en massa andra helt fantastiska butiker. Fick ett tips från min kompis som även var i huvudstaden om en annan butik, Rue Verte, var verkligen värt sitt besök men det blev bara till att titta. Det är så värt att gå på bakgatorna vid ströget när man är i Köpenhamn, det är ju där alla godbitar finns!

Har funderat lite på de här hexagon-speglarna, gillar formen och att man kan göra lite som man vill med dem. Vill man dessutom inte lägga lika mycket pengar och köpa lyxvarianten från Seletti har IKEA minst lika snygga tycker jag. Tanken att ha dem som kakel är väldigt lockande, hade varit så fräckt men det är bara en tanke :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar